Subject: Vastus täiendavale päringule seoses selgitustaotlusega (ravimireklaam)
From: Heleni Mäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 16:35:55 +0300

Tere

Edastan Ravimiameti vastuse Teie täiendavale päringule.

Heade soovidega

Heleni Mäe

Ravimiamet

Õigusosakond

Õigusnõunik

+372 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.